Friday, January 26, 2007

Turabo Cafe Hotspot

Turabo Cafe - Bcr Romana Bvd. Magheru nr. 43 Tel: 0748110000


Nu fusesem pana acum la Turabo Cafe. Stiam ca au un hotspot care merge de rupe dar de fiecare cand am trecut pe langa, era plin.

Am zis insa ca pot sa astept cateva minute la bar pentru o cauza nobila ..si am intrat desi toate mesele erau ocupate.

Dupa vreo 5 minute de asteptare s-a eliberat o masa si finnlay..i'm here

Iau o cafea si ma conectez. Mmm...parfum..netul merge excelent...iata screenshoturile:







M-am decis sa renunt la webcam, inregistreaza destul de prost si daca e intuneric nu se vede mai nimic, asa ca de acum o sa va pun doar screenshoturi. Poate ocazional cate un video daca am o scula mai profesionala.

Plusuri - Hotspot Turabo Cafe Romana :
- Viteza mare de conectare
- In centru in buricul Bucurestiului
- Baietii de la bar sunt foarte amabili si primitori
- Cafeaua e excelenta

Minusuri :

- Nu prea ai sanse sa gasesti locuri libere, sunt maxim 10 -12 mese cu cate 3 fotolii
- Preturi relativ mari (un Ursus era vreo 8 Ron)
- Muzica prea tare. Daca vrei un loc mai linistit unde sa lucrezi eventual..Turabo nu e cea mai potrivita alegere.

ALte cafenele Turabo pe situl lor : Turabo-cafe.ro

No comments: