Tuesday, January 23, 2007

Hotspot Fuchsia

Primul hotspot pe care am decis sa il descriu putin este Fuchsia. Merg destul de des acolo, fiind in centru si mi-a fost la indemana. Imi place ca in timpul zilei e relativ gol (asta pana cand o sa dati toti navala - cred ca o sa cer comision la manager :) .

Chiar langa Cismigiu, si Primaria Capitalei, vizavi de magazinul Steaua, au Wireless de cel putin 6 luni din cate stiu eu, si se conecteaza rapid, fara probleme.

Am filmat initial cu webcamul in interior si am vrut sa pun clipul original, insa cand m-am uitat acasa la ce a iesit am renuntat pentru ca nu se distingea mai nimic in intunericul ala si n-avea sens sa va speriati.

Asadar am compus alt clip si il puteti vedea mai jos.

Maine cred ca ajung pe la ASE... si City Mall, langa mine..unde sunt cateva hotspoturi.

Navigare placuta.



Later Edit : Acum observ ca pe Youtube textul apare miiiiic si neclar..n-am idee de ce. It's my first video..so don't punch me!

1 comment:

Anonymous said...

foarte tare initiativa, sa o tii tot asa