Monday, January 22, 2007

I love hotspots

Imi place sa lucrez in afara biroului. Sunt mai creativ si mai eficient cand ma rup putin de atmosfera oficiala si stau in fata unei cafele fierbinti intr-o cafenea cu notebookul in fata.

Unde gasesti insa locuri sa ai internet wi-fi, sa poti sta comod sa ai parte de o servire ireprosabila?

Am facut acum ceva timp o lista cu hotspoturi in Bucuresti, care nu e nici pe departe completa. Multe din ele le-am adunat de pe internet, in altele am fost si am vazut personal cum sunt conditiile acolo, viteza, usurinta la conectare, securitate..etc.

Manafu a adunat si el cateva resurse si vad ca se simtea tentat sa incerce un blog de genul asta.

Dincolo de asta, tindem sa tragem intr-un anumit loc pe care il cunoastem si unde ne-am obisnuit. Mie imi place Fuchsia, de-asta merg des acolo. Daca ar fi sa ma duc intr-o locatie noua si as vrea sa lucrez mi-ar placea sa stiu ca cineva a fost inaintea mea si a facut un review.

De aici a venit si ideea:

De ce n-as face eu asta? Un blog despre hotspoturi. Nu doar o lista si atat.

Ce-ar fi daca as merge in fiecare locatie din Bucuresti care are wi-fi gratis si as face un review pe care sa il postez pe un blog dedicat doar acestui subiect ?

Sunt convins ca sunt destui care vor sa stie locatii bune cu internet wi-fi.

Asadar fiecare review va contine :

- Locatie (adresa) + harta
- Video - webcam in care va arat cum e in intorior (sper sa mi se dea voie peste tot)
- Viteza de conectare, date tehnice, numele conexiunii
- Impresii personale.

2 comments:

Constantin said...

Adrian, felicitari pentru treaba pe care ai facut-o, nominalizand si descriind o parte din hotspot-urile prin care ai fost - ma ajuta mult acest lucru, si sunt convins ca si pe multi alti actuali sau viitori utilizatori de hotspot-uri.

Cu totii iti multumim pentru eforturile de care ne-ai scutit gasind un hotspot bun.

Bogdan

andra_georgiana said...

Si eu vreau sa-ti spun un sincer MULTUMESC :) Imi este de folos acest blog :) Great job :)